26 sierpnia, 2016

BALKON

W S P O M N I E N I A   Z   W A K A C J I
Fajnie by było zatrzymać czas choć na chwilkę, zatrzymać się, wstrzymać oddech i rozkoszować się nie upływającym przemijaniem.
Niestety, życie to nie jest ciągła bajka. Czasem trzeba (czy tego chcemy czy też nie) wrócić do rzeczywistości.
Co nam jednak zostaje? Piękne wspomnienia! 

Czy na wakacjach zbieraliście/ kupowaliście jakieś pamiątki?

Ja tak.
Dziś chciałabym Wam doradzić/podpowiedzieć jak niektóre ze skarbów przywiezionych z wakacji można wykorzystać na małym balkonie.

Będąc rok temu na Bornholmie nie omieszkałam zaliczyć wszystkich w okolicy sklepów ze starociami, budek przy drogach.
i TU 
Udało się mi wtedy nagromadzić kilka skarbów.
Dwie piękne małe latarenki za 5 koron jedna (2,5pln)
Dzbanek 10 koron (5pln)

Kula bukszpanu  2kr (1pln)

 Doniczka konewka 3kr (1,5pln)

Kamyki zbierane nad morzem i stare drewienko


Srebrne świeczniki pod podgrzewacze 1kr (0,5pln)

Co użyłam do całej aranżacji balkonu

2 stare skrzynki (pomalowane wcześniej na biało) z poduszkami i kocem
Stolik LACK 


Osłonki na doniczkę


Niepotrzebny dywan i trochę serca.
Mam nadzieję, że podoba Wam się mój mały zakątek wspomnień.
Całusy! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram