14 listopada, 2015

• Szybka Pizza •

Uwielbiam gotować, ale w związku z tym,iż jestem ostatnimi czasy strasznie zabiegana nie mam czasu na przyjemności.

Przedstawiam  Wam dziś  przepis na • Szybka Pizzę •.


 Szybko, czasem oznacza kalorycznie, byle jak ...                             ...nie jednak w tym przypadku...






Przepis na 4 porcje

Potrzebujemy:

* placki tortillowe
* przecier pomidorowy z kartonika
* dwa małe ząbki czosnku
* oregano
* sól 
* pieprz
* warzywa jakie lubimy
(ja użyłam pomidorów, cukinii)

Opcjonalnie 
* ser 
( ja użyłam mozzarelli oraz serka typu feta)

Przygotuj:

* fartuszek
* miseczkę
* wyciskarkę do czosnku
* łyżkę
* nóż
* deskę do krojenia


1. Nastaw piekarnik na 180 stopni.
2. Do miseczki wlej przecier pomidorowy z kartonika. Wyciśnij dwa ząbki czosnku, dodaj do przecieru. Wsyp łyżkę oregano, sól i pieprz do smaku, następnie wszystkie składniki wymieszaj.
3. Pokrój warzywa. 
4. Na placki tortillowe nakładaj wszystkie składniki zaczynając w kolejności 
SOS-WARZYWA-SER
5. Piecz w piekarniku ok 10-15 min


                   Idealnym dodatkiem do posypania  • Szybka Pizzy • , jeśli oczywiście lubicie, jest rukola, bądź świeża bazylia!

Smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram