29 czerwca, 2015

• Trój Warstwowy Sernik na Zimno •

W całej gonitwie pomiędzy sesją, przygotowaniami do ślubu, a remontem w mieszkaniu, nachodziła mnie wielka ochota na zrobienie czegoś słodkiego.... no ale nie było czasu...
Nie mniej jednak jak pokusa za mną chodziła, chodziła i tak przyszła, ale nie chciała wyjść z mojej głowy, więc musiałam znaleźć czas i stało się!:)



Sernik na zimno pamięta czasów mojego dzieciństwa, kiedy to moja kochana mamusia robiła nam prze pyszne ciasto pt. "chatka baba jagi". Smak tak uwodzicielski, że ten kto nie jadł to zakocha się w tym smaku od razu.

Przygotuj:
* się na powrót smaków z dzieciństwa
*się na eksplozję smaków
* trój warstwowy sernik na zimno

Potrzebujemy:
1 opakowanie kruchych ciastek ok. 200g (mogą być maślane, herbatniki)
1 kg twarogu sernikowego
3 tabliczki czekolady: gorzka, mleczna, biała



Przygotuj:
*garnek
* miska metalowa/ szklana
* łyżka
* miska
* tortownica/ foremka

1. Czekolady topimy w kąpieli wodnej- link:

http://troszeczkeszczescia.blogspot.com/2015/06/wodna-kapiel-czekoladowa.html

2. Dzielimy ser na trzy części.


3. Kruszymy ciastka do foremki.




4. Gdy czekolada wystygnie łączymy ją z częścią sera.


5. Układamy warstwami- na spód ser z gorzką czekoladą. ser mleczną czekoladą, ser z białą czekoladą.


P.S. Na wierzch polecam wszystkim poukładać owoce: maliny, nektarynki, brzoskwinie, truskawki.
Napiszcie jak Wam smakowało.

6. Wkładamy do lodówki, najlepiej na noc. Na drugi dzień wyciągamny i delektujemy się pysznym samkiem troj warstwowym! :)

Smacznego!:)
Do następnego POSTa :)

Fot. Gionni




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram