25 maja, 2015

Gdy nie masz pomysłu na • PREZENT NA DZIEŃ MAMY•

Wielkimi krokami zbliża się Dzień naszych kochanych Mam. Każda z nich jest wyjątkowa i zasługuje na wszystko.
Niestety nie dam Wam przepisu jak zerwać gwiazdkę z nieba, ale podpowiem kilka pomysłów.
Gotowi?! to zaczynamy.


























1.Na samym początku musisz się skupić  nad tym co Twoja kochana mamusia lubi najbardziej (czym się interesuje, co lubi robić w wolnej chwili, jakie ma hobby).
2. Sklepy w dzisiejszych czasach oferują nam przepiękne unikatowe rzeczy. Ja podeślę Wam kilka linków :)

BIŻUTERIA
Niektóre kobiety lubią biżuterię, jeśli Twoja mama jest typem takiej kobiety, to...
 na pewno ucieszy się z tego prezentu....
 jest nie tylko niepowtarzalny, ale również....
 w przystępnej cenie




Więc jeśli Twoja kochana mama lubi unikatową biżuterię, a Ty chcesz jej podarować ręcznie robioną na zamówienie, to poniżej znajduje się link:

https://www.facebook.com/shamberleu?fref=ts
Wasza mama na pewno się ucieszy!
Polecam, ponieważ sama kupowałam biżuterię tej firmy. Na żywo, oraz na ręce wygląda jak milion dolarów :)


KSIĄŻKI I FILMY:
Tutaj musicie znać rodzaj, tematykę, tytuł ,autora/ reżysera. Ja polecam moją ulubioną pisarkę Katarzynę Michalak.






SPA DŁONI I STÓP
Bardzo popularne stały się ostatnimi czasy paznokcie hybrydowe. Jeśli Wasza mama jest zmęczona obowiązkami w tym nie ma czasu na malowanie paznokci (jeśli zawód jej na to pozwala), jest to świetna alternatywa. Lakier hybrydowy trzyma się długo na paznokciu, a dobrze zrobiony powoduje codzienny zachwyt (wiem, bo sama wypróbowałam- nie wstydzę się już swoich dłoni).
SPA dłoni i stóp- jest to masaż, peeling oraz maseczka, którą Pani Kosmetyczka nakłada przed przystąpieniem do malowania:)



Jeśli mieszkacie w Warszawie i okolicach, to mogę Wam polecić Wiolę :)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100006112968288&fref=ts

HAND MADE
Z niczego chyba Wasza mama się bardziej nie ucieszy, jak zwłaszcza z ręcznie zrobionego prezentu. Oczywiście już słyszę głosy "ja nie umiem" bądź "ja mam dwie lewe ręce". Kochani pamiętacie erę laurek? :) Twoja mama ucieszy się z każdej rzeczy!:)

Oto kilka pomysłów:

Kartka upominkowa " Kocham Cię Mamo"
Potrzebujesz :
Kartkę tekturową A4 w dowolnym kolorze
Klej
Marker/flamaster długopis
Nożyczki
Oraz to co znajdziesz w domu
Wstążkę, tasiemki
Koraliki
I tu możesz puścić wodzę wyobraźni(tak jak w dzieciństwie).




Pudełko na rozmaitości
Potrzebujemy
Pudełko (może być kupione, ale także  może być takie jakie znajdziecie w domu)
klej, taśma dwustronna
farby
materiały
nożyczki
wstążki/ tasiemki
i inne rzeczy które znajdziecie w domu

Tutaj też z zebranych materiałów możesz stworzyć piękną rzecz.



Polecam także strony z gotowymi Hand Made, w których możemy  kupić już gotowe ręcznie udekorowane/zrobione  piękne rzeczy  :). Polecam Wam "pracowniemiskowiec". Możemy tu znaleźć piękne drobiazgi oraz Wielkie dzieła !  :)




Po tych rękodziełach widać, że Autorka tych pięknych prac zna się na rzeczy. Widać ile serca i miłości oraz zaangażowania wkłada w każde swoje dzieło. Ożywia je, tworząc niezwykły Hand Made :)
https://www.facebook.com/pracowniamiskowiec?fref=ts


Trochę się rozpisałam, ale jakie święto taki POST. Mam nadzieję, że pomogłam Wam w doborze prezentu. Ściskam Was :) Buziaczki do następnego POSTA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram