14 listopada, 2015

• Dzieci na Weselu •


Osobny stolik, nowe otoczenie, nowi ludzie, nowe miejsce może pociechy trochę stłamsić.



Powiedzmy sobie szczerze, że wiele dzieci nie wie co robić na takim weselu, jak się zachować.
Bywałam na wielu weselach, na których zapominano w ogóle, że będą dzieci. Pozostawione samym sobie zaczęły rozrabiać, co spowodowało, że rodzice maluszków musieli się nimi zająć i koniec WESELA.
Sytuacja się coraz bardziej poprawia. Specjalnie dla dzieci organizowane są zabawy, na niektórych weselach są nianie dla dzieci, atrakcje, kąciki i pokoiki zabaw.


Nie wiem czy słyszeliście o animatorach dla dzieci w trakcie wesela?
Bardzo długo zastanawialiśmy się nad wynajęciem animatora dla dzieci. Przy dużej ilości dzieci jest to świetna alternatywa na urozmaicenie czasu dla naszych milusińskich, jednak u nas frekwencja dzieci wyniosła 3.








Nie myśląc dużo, pomyślałam sobie, co chciałabym robić, gdy wokół sami dorośli.

Przygotowałam:
* największą atrakcją była na pewno wata cukrowa, którą dzieci mogły same ukręcić
* kącik dla dzieci  w  którym znalazły się znalazły się:
- dmuchany basenik, wypełniony kolorowymi kulkami ze zjeżdżalnią
- zabawki
-stolik na którym przygotowałam kolorowanki i kredki
* winietki i menu dla dzieci, dzieci siedziały na obiedzie obok swoich rodziców
* spacer po obiedni przed deserowy, na wyszalenie się
* deserek dla dzieci




Pamiętajcie o pociechach swoich gości oni są tak samo ważni jak najbliższa rodzina. Jeśli nie stać Was na wynajęcie dodatkowej osoby, poproście jakiegoś  wujka z poczuciem humoru, żeby się przebrał za Klauna  i pobawił się z dziećmi (myślę, że nie tylko to będzie frajda dla dzieciaczków, ale także dla dorosłych).



Stwórz menu dla dzieci- dużo restauracji ma w swoich kartach załacznik z menu dla dzieci. Jeśli możesz wybrać wybierz coś kolorowego, dzieci lubią kolory, jak coś się dzieje na stole.

Oto kilka moich propozycji z internetu:











Mam nadzieję, że pomogłam! Jeśli macie pytania, sugestie piszcie śmiało na wszystkie odpowiem!
Buziaki! <3

1 komentarz:

  1. Fantastycznie! Tego właśnie szukałam, bardzo dziękuję za wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram