30 marca, 2016

Bielizna Ślubna


M ó j   I d e a ł
Subtelny, z delikatnego materiału, idealny.


Długo szukałam w internecie sklepu, w którym mogłabym zakupić delikatną koszulkę i szlafrok, lecz nic nie znalazłam co spełniało by moje oczekiwania. W pogoni pomiędzy przymiarkami do sukni, planowaniem ślubu i wesela szukałam swojego ideału. Wiedziałam, że nie chce nic zwykłego i wyzywającego. Chcę czegoś w czym mogłabym się po prostu dobrze czuć. 

Po przejrzeniu wielu stron ze zdjęciami miałam już wyobrażenie jak chciałabym, żeby wyglądały.
Oto kilka zdjęć:


















Zdjęcia pochodzą ze stron:


Tak czasem już w życiu bywa, że jak chcemy coś znaleźć, to choćbyśmy nie wiem jak się starali nie znajdziemy. Jednak kiedy przestajemy szukać nagle się znajduje.

Tak właśnie było w moim przypadku.

Znalazłam swój ideał w sklepie "ETAM"








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram