29 czerwca, 2015

A co się działo w ciągu ostatniego miesiąca?

Tak tak kochani nie było mnie prawie miesiąc...
Żyję i mam się bardzo dobrze.  Dopiero dziś złapałam oddech na opisanie tego co się działo w tym czasie, a DZIAŁO SIĘ NIE MAŁO! :)

Dwie najważniejsze osoby w moim życiu obchodziło urodziny- 28 maj -18 urodziny mojej młodszej siostry Żanetki, oraz Mateuszka.
Sesja- każdy kto studiuje/ studiował rozumie mnie w tej chwili. Czas nauki, nie przespanych nocy, stresów . Po każdej sesji czuje się taka mądra :D . Budzę się w nocy, po północy  powtarzając w głowie wszystkie regułki, definicje, których uczyłam się na pamięć. Masakra! Ale dzięki Panu Bogu udało mi się zdać wszystko. Ufff...
Remont mieszkania- w tydzień udało nam się wyremontować mieszkanie. O tym na pewno napisze w innych POSTach.
Najważniejsze wydarzenie naszego życia- ŚLUB- tak, tak kochani wyszłam za mąż za niesamowitego człowieka. Jestem najszczęśliwszą ŻONĄ na świecie!! O przygotowaniach, o naszym pięknym dniu będę pisać w następnych POSTACH.
Bardzo intensywny miesiąc pełen wrażeń! 
Wielki Uśmiech dla Was!



A co się działo u Was kochani w tym czasie? Czekam na Wasze odpowiedzi.
Buziaczki kochani moi! :)
Do następnego POSTa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram